En dag som denna

En dag som denna finns det inget bättre än att ligga under filten och göra ingenting. Börjar dock känna hungern komma mer och mer och då kommer den stora frågan vad ska man äta? Finns inget roligt hemma och ge sig iväg och handlar hoppar jag gärna över. Hittade en bil jag vart intresserad av men den försvann lika snabbt inte så konstigt faktiskt men väldigt synd men det är bara att leta vidare gäller att inte ta den första bästa iaf. Dock får det gärna gå undan så jag kommer någonstans, så tråkigt att vara beroende av någon annan så blocket.se lär vara mest besökt utav mig de närmsta dagarna :) Nä om man skulle fortsätta att göra ingenting och hoppas där dyker upp lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0