En gång i mitt liv

Jisses vad Loreen är bra, vilken underbar röst som går rakt in i hjärtat. Allsång på Skansen är ett ställe jag skulle vilja vara på någon gång i mitt liv bara för att uppleva det på riktigt liksom och såklart ska där gärna vara någon artist som man vill se men jag slipper mer än gärna att behöva sjunga så roligt behöver vi inte ha det :) Ett tag till framför tvn sen ska jag allt krypa ner, upp tidigt i morgon igen ingen sovmorgon här inte även om jag är ledig då det kommer hantverkare och ska kolla rören någon gång mellan halv nio och halv tolv och jag tar inga risker lika bra att vara uppe vid halv nio även om jag gissar på att de dyker upp halv tolv, får allt se om jag pallar vänta så länge då eller om jag slänger på mig kläderna och kör till bårslöv tidigare hade såklart varit skönt att vara hemma när här kommer okända människor det känns ju alltid bäst, ja vi får helt enkelt se i morgon! Tänka sig att personer som man har haft närmast hjärtat försvinner mer och mer medan de som varit längst bort kommer allt närmre, märkligt det dära men jag klagar inte, tycker bara det är lite synd såklart. Nepp ha en bra tisdags kväll och natti på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0