En liten prinsessa

Jo men äntligen fungerar den här appen igen så slipper man sätta sig vid datan och inläggen kan bli roligare med lite bilder :) för att få det att funka tog jag bort appen och laddade hem den igen :) Godmorgon föresten här är jag uppe med tuppen och sitter och väntar på mitt ägg son ska koka klart, Andre sover fortfarande och det lät han nog göra ett tag till. Idag ska jag ut och köpa en nalle och någon fin klänning till sara och rickards lilla Julia som kom till världen igår :) Jag satt här helt överlycklig för deras skull och äntligen har den lilla prinsessan kommit :) hihi. Tradit väder så vi skiter i Danmark får bli en annan gång, typ när vi har semester i augusti innan dess är det mkt på gång nästan varje helg är det inte jobb så är det både Göteborg och stockholm inbokat så vi får helt enkelt ta det när det finns tid :) Nu är mitt ägg klart och jag kan få i mig lite frukost ;)


Kommentarer
Postat av: Saraah

Fy fan vad glad jag blev av att läsa din blogg idag!!! Äntligen funkar mög appen!! Haha :)

Ja, jag för testa det också. Skönt att jag får lite olika tips. Det tackar jag inte nej till :)

2012-07-07 @ 11:10:02
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0