Göteborg

Hade en riktigt bra dag i Göteborg igår trotts att det regna som bara den ett tag men vi sprang runt med våra ponchos och försökte hålla oss så torra det gick, blev dock inte allt för mkt åkande av karusellerna men vi vann två stora choklad var iallafall plus lite annat, var helt slut när vi väl va hemma vid 03 i natt och ni kan nog gissa att det blev sovmorgon idag. Handlat har vi fått göra och även städat, andre är iväg hos sina föräldrar och äter jag skulle egentligen med men somnade gott i sängen. Den här veckan och veckan där på så är det full rulle hela tiden, jobb nu i 4 kvällar sen Stockholm på fredag, bröllop på lördag och sen lite stopp på vägen hem och sen lite jobb på det när man väl landat hemma. Jaja det lär nog gå bra tror jag allt :) Nu ska jag in i duschen och sen slänga mig på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0