Helsingborgsfestivalen

Då var festivalen avklarad för denna gång och det är jag rätt glad över man blir ju helt slut av att gå där nere bland så mycket folk, puh! I morgon beger vi oss mot Göteborg, under tiden mina föräldrar är på konsert så får jag och andre roa oss på lisseberg ska bli riktigt skoj och jag hoppa bara att vädret är på vår sida också inte kul om det ska regna precis, det lär va smock fullt med folk i Göteborg i morgon men vi får väl ta fram armbågarna så vi kan ta oss fram :) nä men det lär bli en bra dag/kväll och jag lär va helt slut när vi väl kommer hem sådär på tidig morgon ;) Ska vila fötterna nu och bara ha det skönt innan vi dyker i säng hej på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0