Morgondagen

Ännu en dag då jag inte gjort ett skit, underbart skönt kan jag säga har heller inte någon speciell lust att skriva här heller men så är det ibland. Fortfarande på jakt efter bil men hittar ingen som fallet mig i smaken eller jo men de kostar också därefter. Alltså får jag skjuts av andre i morgonbitti till jobb sen blir det buss ner till stan, en eller två hållplatser kanske man skulle gå istället hade jag behövt.. Blir en tripp i stan iallafall med sara, fika och lite annat och jag tror jag lär somna gott efter morgondagen när det är fullt upp men det är bara bra :) Sängdags strax så jag kommer upp i tid i morgon, fyy längtar redan efter sovmorgon men inte många dagar kvar nu iallafall sen är det lite ledigt ! Nä ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0