Några bollar i luften

Varg verum på tv, popcorn och saft på bordet kan inte avsluta denna söndag på bättre sätt. I morgon hade det varit underbart med sovmorgon men icke har lite saker att fixa på morgonen och sen är det frissan som gäller vid tio tiden och det har jag längtat efter, älskar att gå till frisören men det är ändå inte så ofta jag är där konstigt nog men nu behövs det igen och nästa gång kanske håret får bli långt istället, vi får väl se :) Dessa sista veckorna jag går på schema på jobb lär gå sjukt snabbt och efter det ja då ska jag allt vara lite ledig ska bli underbart faktiskt :) jag hoppas givetvis på att det ska bli mer jobb efteråt men jag har även lite andra bollar i luften vilket är skönt att veta så nu får jag väl bara vänta och se vad som händer och sker.. Nyheter just nu mitt i filmen för jäkla tråkigt och jag funderar på att skita i filmen och krypa ner till täcket och kudden och jag hoppas även att vädret för de kommande dagarna stämmer så vi får lite sol och värme!! Godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0