Ska inte säga för mycket

Någonting jag har märkt är att varje gång jag är iväg och handlar själv näst in till iallafall så handlar jag bara det som står på lappen och kanske något mer men inte en massa kladd som godis och chips det händer ibland såklart men inte alls så ofta som när vi handlar tillsammans så kanske det jag skulle göra i fortsättningen handla själv, emh nää fy vad tråkigt dey är rätt skönt med sällskap faktiskt :) Hållet på att steka kyckling, kyckling på fredag är så det ska va eller ?;) haha är svin hungrig och tyvärr dröjer detta ett tag så går hålla mina fingrar bakom ryggen så jag inte går och små äter. Ett tag var det halv storm ute men nu tycket jag ändå det har blivit skönare man kanske skulle ta sig en kvälls promenad ah nä jag ska inte säga för mkt ;) Dags att vända på kycklingen hej på er!

Kommentarer
Postat av: Saraah

Ut o vandra med dig :) haha ;D

2012-07-06 @ 16:15:01
URL: http://saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

haha soffpotatis ;D

2012-07-06 @ 22:35:49
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0