Söndag

Hallå på er :) Idag har det allt varit en bra dag kanske beror på att jag bädda ner mig vid tio tiden igår och somna så fort jag hamna på kudden och har inte ens hört när andre kröp ner vakna redan halv fem och var super pigg och kände att jag sovit klart men låg ju såklart kvar till klockan 6 då det var tid att gå upp och göra sig klar för jobb en mkt bra dag där också, har världens bästa arbetskolleger :) Har även varit hos mamma en sväng och även hos svärföräldrarna där vi fick grillat det satt som en smäck :) nyss hem kommen och ska bara gotta mig framför tvn tror allt att jag lär gå o lägga mig tidigt otroligt skönt och mina ögonlock är lite tunga det är nu det känns man varit igång hela dagen :) sista dagen i morgon på jobb sen lite ledighet på tisdag :) underbart ! Näpp ha en bra kväll alla ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0