Soool

Härligt väder ute men jag har inget tålamod till att sitta och sola hade varit skönare om man kunde badat med igår hade jag en tanke på att åka hem till mormor men det får helt enkelt bli en annan dag. Ikväll ska vi till mamma och Jonny och planera lite inför lördag då det blir Göteborg och vi är verkligen inte ensamma om att åka dit eftersom var och varannan person man pratar med ska dit alltså gör det inget att man missar den bästa dagen av Helsingborgs festivalen här hemma och helt ärligt så tycker jag väl inte att festivalen är så jätte rolig längre men självklart blir den en sväng dit på fredag kväll för att äta lite gott och titta sig omkring. Och om två veckor så åker vi till Stockholm för bröllop och jag har fortfarande ingenting att ha på mig men det får lösa sig jag får ta det jag har då jag egentligen inte vill handla något som jag bara lär använda den dagen och sen aldrig mer, svårt det dära :) Ska bege mig ut i solen igen en stund får se hur länge jag pallar sitta där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0