Spontan shopping

Äntligen är denna dagen på jobb över, var extremt svårt att öppna ögonen när klockan ringde så det känns verkligen att man jobbat på och haft tuffa dagar med en ledighet så därför är det extra skönt att veta att man nu är ledig i tre hela dagar jag hoppas de går långsamt :) Kom hem och slängde mig på soffan direkt och slumra till några minuter när det ar reklam men sova tänker jag inte göra sover hellre super skönt i natt om jag får välja. Nästan varje natt har jag vaknat någon gång för att kolla vad klockan är och de gånger jag vaknar vid två tre tiden så tänker jag jippie många timmar kvar tills jag ska upp, idag vakna jag en halvtimme innan klockan ringde så det var mindre kul, kan inte heller vara bra att vakna en gång varje natt.. Jaja strunt i det nu, idag ligger vi på lat sidan och beställer hämtemat det får man lov någon gång och det passar extra bra idag när man är såhär seg. Igår blev det en spontan shopping tur till center syd fast jag egentligen inte orkade och jag fick med mig två linnen, två tunnare tröjor och en hoodie :) inte ofta det händer att så mkt hinner följa med mig hem speciellt inte när vi bara hade entimme på oss så jag sprang i de sista butikerna bara för att hinna haha men får nog allt ge mig ut igen en annan dag :) Så ser denna dagen ut iaf och det lär inte hända mkt mer heller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0