Stora killen

Det var verkligen behövligt med en ledig dag och lite sov morgon även om jag slog upp mina blå redan halv 8 men såklart låg jag kvar och somna lite till och från till det var dags att gå upp helt enkelt .
 
Piggna till ganska så snabbt tyckte jag och passa på att städa lite och plocka undan en massa som låg här, klädde på mig och körde och handlade lite också så slapp vi göra det sen så känner mig ganska så flitig ändå eftersom jag har fått en massa gjort som jag trodde att jag inte skulle göra ;)
 
Det blir lite mat nu innan jag ska bege mig ner till stan en runda jag hoppas att det inte börjar regna bara, var jätte fint väder i morse sen bara försvann det synd som fan hade behövt lite sol på mig ;p men en annan dag kanske..
 
Får även passa på att säga Grattis till min kusin och även gudson Robin som fyller 2 år idag, stora killen :) synd de bor så långt bort annars hade jag allt varit där med paket och tårta haha :)
 
Har två dagar framför mig på jobb sen är jag ledig igen i 3 dagar och det ser jag verkligen fram emot, kanske blir det en sväng till Danmark om vädret tillåter men vi får helt enkelt se lite längre fram :)
 
Ha en bra dag alla ni !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0