Underbart söta

Sara kom hit, vilken tur för strax efter kom värsta regn och åskskurar så det till och med lät som balkongen exploderade usch vad jag tycker det är hemskt men tur jag hade sällskap iallafall. Andre kom hem och vi åkte och titta på bil, kanske har hittat mig en pärla men jag lyder hans och hans pappas råd att även titta på en till i Trelleborg så det får vi väl ta och göra i helgen efter jag jobbat så håller jag tummarna på den :) Blev en sväng till sara och richard för att hälsa på och även för att hälsa på deras underbart söta dotter som nu är två veckor gammal och sååååå liten, snutte. Fick lämnat hennes presenter en söt liten sjömansklänning/body och en super mjuk nalle som jag blev helt förälskad i hade gärna behållt den själv, kanske helt enkelt får köpa en egen :) Lite tv sen sängdags det är ju en dag i morgon med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0