Utvilad

Igår kväll kröp jag ner redan klockan 9, fanns inte ett skit på tv och jag var bara uttråkad så kunde lika gärna gå och lägga mig, vakna utvilad i morse och då var det bara upp och ner med tvätten som jag precis blev klar med, tanken är att jag ska åka en sväng till Maxi och handla lite som vi behöver fattar inte att saker och ting kan ta slut så himla snabbt men men så ska bara få i mig lite mat innan jag beger mig.
 
Självklart är det dåligt väder nu när det är Fredag och helg men man får helt enkelt stå ut :) Vi snacka om att vi skulle åka till Danmark i morgon men jag tror vi hoppar över det om det ska vara sånt här kallt och tråkigt man vill ju gärna kunna gå runt i affärerna och kanske sätta sig ner och ta något att äta och dricka på en uteservering.
 
Ska ta och rota fram något gott i frysen nu , ha det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0