Älska livet och lev det fullt ut! :)

Åh den lilla pluttisen till vove fick stanna en dag till, överlycklig tjej :) världens bästa Sarah är snäll hon hihi!

Fredag i morgon känns konstigt då jag fått för mig att det varit lördag både igår och idag haha hur det nu går ihop men så är det när man är ledig väl.

I morgon har jag bokat en date med min älskade mamma i stan för lite lunch dock vid middagstid så jag hoppas det inte är allt för mycket folk där nere då eftersom det är studenten, herregud tänk att det är 6 år sedan jag själv tog studenten tiden bara springer iväg fortare än vad man tror men den där dagen var en utav de bästa i mitt liv, fy fan vad kul jag hade från morgon till ja, morgon haha ;)

Tur med vädret hade vi också, varmt som bara den och jag önskar att det blir sånt väder i morgon också för studenternas skull.

Veckorna innan studenten ska vi inte ena prata om, då levde man mer eller mindre i stan och på alla krogar där man hade rabatt, ja herregud det var tider det och jag hade lätt gjort om det en gång till om jag kunde :)

Vovven åker hem i morgon eftermiddag och sen är det bara för mig att fixa till mig innan det blir en runda hem till svärföräldrarna för att hjälpa Andres bror att sätta upp party tältet inför hans fest på lördag, kommer bli en hejdundrande kväll tror jag :) sen får vi lite grillat där i morgon kväll och sen får vi väl se om det blir någon öl på stan efter det :)

Sen måste jag bara säga att jag är mega glad, allting känns så jäkla bra runt omkring mig just nu och det är toppen att känna sådär :)

Älska livet och lev det fullt ut ! Tjooheej :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vill du va snäll & dricka en öl för mig också?

Något man saknar så fruktansvärt =) haha

2012-06-08 @ 08:04:19
URL: http://saarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0