Bara älskar dessa filmer

Det blev en lite tur innan idag mot Hässleholm och tillbaka hitta dock inte det vi skulle och herrejösses vad det regnade typ hela tiden till och med så mycket att vi fick stanna för det inte gick att köra ar lite läskigt faktiskt men hem kom vi iallafall. Fixade lite käk och sen slängde vi oss på soffan framför 21jumpstreet och Alvin och gänget 3, super bra filmer båda två och jag bara älskar Alvin och gänget de är ju för söta :) Nu är det iallafall säng dags för vår del det är ju en dag i morgon också så natti natti på er :) P.s anledningen till att jag inte lägger upp så mkt bilder är för att jag bloggarfrån telefonen genom internet och det går inte att lägga ut nya bilder då tradit nog :/ men så är det när appen inte funkar och jag inte orkar sätts mig vid datan varje gång så ni får stå ut med inga bilder alls eller dem ni sätt förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0