det kallar jag att njuta

Onsdag kväll och solen är fortfarande framme, härligt med en riktig sommar kväll bara lite varme till så hade det arit perfekt :) Middagen är i magen och tvätten är i full fart nere i tvättstugan och jag längtar redan till det är klart så man slipper det för denna vecka. Funderar på om man skulle gjort något på denna kväll eller om man bara ska ta det lugnt här hemma är ju trotts allt jobb i morgonbitti, 7-14 så det är en soft dag och efteråt blir det en date med min lilla Nelson :) haha :) varför jag kallar Sarah för Nelson tar vi en annan gång men det är ett roligt minne, skratta så jag höll på att trilla av stolen :) Funderar även på om vi skulle åkt o handlat lite midsommar mat idag istället för i morgon för det lät va as mycket folk ute i morgon ju och jag orkar inte med alla dessa stressiga människor som yrar runt i affären som om livet höll på att ta slut det är ju nästan värre än Ullared fast man får behålla sina hälar hela i affären och det får man inte på Ullared haha :) Vi får väl se vad vi beslutar oss för men det lutat mer åt lite lugnare idag än en stressig höna imorgon :p När det är så här fint väder saknar jag en gräsmatta och en ordentlig solstol, en pool och doften av nyklippt gräs och doften av grillad mat MMMMMM det är vad jag kallat att njuta, snälla tomten ge mig ett hus jag kan extra knäcka som Nisse till jul ;) Nä nu ska jag allt ta och resa på mig så något blir gjort :) hej hopp :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åhdu, jag fick med mig en massa kan du tro. Kläder till lilleman, nappflaskor, nappar, babysitter, ja jag fattar inte hur mycket jag plocka på mig. Där va så fina klänningar o linnen! Blev så ledsen, ingenting passar mig.. Haha. Blir bara tjockare o tjockare.

Ja, midsommar blir fan tomme bara tråkigare o tråkigare. Vi får väl sitta här o glo. Haha :) för de gör man ju inte SÅÅÅ ofta liksom :(

Hoppas du också hade en fin o härlig dag :)

2012-06-20 @ 19:54:44
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja, de blir nog en runda inom de närmaste igen, men denna gången lite smått o gott till nya huset :) nja, så värst fina mamma kläder var där inte & dom som va fina kosta allt för mycket, tycker jag. Kan ja lika bra köpa mig en vanlig tröja i xxxxxxl istället :) haha. Jaså, mellbystrand? Något speciellt ni ska göra där eller bara mysa? Hade kanske inte varit helt fel, om de är så fint väder som idag. Tagit med sig en liten picknick :) åh låter ju nästan lite lockande! Haha :)

2012-06-20 @ 20:28:44
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Jaså, säger du de? Hmm aja, där ser man :) kanske en ide för oss också, haha :) var ligger mellbystrand förresten? :o åh sluta, fyfan vad gott!! :) vilken tid ska vi va hos er?? Haha. Nä, midsommar mat är ljuvlig :)

2012-06-20 @ 20:58:44
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja, jo men de tror jag att de är igång en stund på kvällen också. Är ju trots allt midsommar. Jaså, men tar de bara 40 min för er så borde de gå snabbare för oss som bor här ute :p ja, de kanske blir en liten tripp för oss också :)


Ja, få mat serverat aldrig fel, och så jävla gott!! :) hihi solen är kvar än idag!! WHO :)

2012-06-21 @ 06:15:05
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Kör man inte över åsen? Eller de gör man kanske inte. Helt ute o reser ;ö Tylösand? Amen oj, de är väl långt? Haha men å andra sidan, har man inget o göra endå så ;p allt är bättre än att sitta o glo :) helt underbart väder är de, varmt o skönt o så ska ja ut o handla till i morgon/ikväll efter jobb. SUCK!! Slåss med alla tanter :) haha

2012-06-21 @ 10:20:44
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Jaså, gör de? Jahap, ja där ser man. Vägar och sånt är inte min bästa sida precis :p ja, jag råka ju somna två timmar också, men de har jag tagit igen nu då jag, hans & min syster son varit på strandeen o busat. Kallt va de i vattnet, tills man vant sig. Men så är de väl alltid haha :p en glass på Sofiero blev de också minsan o dar, tradigt mumsigt :) hoppas du haft en bra dag på jobb iallafall :)

2012-06-21 @ 18:53:24
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0