Det var den fredagen det

Det var denna fredagen det, det gik fort tycker jag men det gör inget för då är det ännu närmre till nästa helg då jag är ledig :) längtar redan haha :P brukar väl vara så även om man trivs på sitt jobb.
 
Blev som sagt en runda till mamma&jonny och min älskade lilla katt dock inte så lång runda eftersom de skulle iväg och hämta mat och jag blev super hungrig så efter många om och men om vad vi skulle äta så slutade det med att vi åkte hem och laga middag, mycket bra beslut då jag inte hade kunnat äta skräpmat en gång till idag man behöver riktigt föda också haha :)
 
Snart ska jag krypa ner och göra min kudde sällskpp, hoppas den tycker det kommer bli lika skönt som jag haha :)
 
Ja nä men vi avslutar väl här då, funderar även på om man kanske skulle skaffa sig en ny blogg eller möjligtvis sätta lösenord värt att tänka på ett tag till..
 
Natti!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0