En dag till

Jag börjar bli enormt rastlös utav att bara sitta hemma nu och jag hade tanken på att köra ut till mamma men tycker nog att det är rätt smart att hålla sig inne en dag till så jag slipper bli sjuk igen och även om jag har lust att följa med på invigningen ikväll så skippar jag det för min egen skull.
Jag är iallafall glad för att jag inte blir sjuk så ofta och det kan väl också bero på att när jag väl är sjuk så är jag verkligen sjuk till den dagen då jag känner mig helt bra, varför ska man ut och springa en massa innan för, gör ju saken bara värre!

Ringde från jobb också och undra om jag kunde komma in i helgen, tackade nej till det också för nu jäklar ska förkylningen försvinna, blev super glad av att någon ringde till mig för man har ju inte så många att prata med direkt när man ligger här hemma :p det är nog något jag saknar, komma ut och träffa folk och prata med folk som tur är har jag ju André men tyvärr är han inte hemma hela dagarna :p

Bara en massa reprier på tvn också, dö tråkigt som vanligt så jag får roa mig med att sitta här, kunde iof sätta mig på balkongen och sola mitt bleka ansikte men jag tycker faktiskt inte att det är så jätte varmt ute, kanske skulle slänga på mig lite makeup så man ser lite piggare ut det kan ju även hjälpa en själv eller hur ? ;)

Ser även fram emot veckan då jag ska försöka fixa så mycket jag bara kan på alla de saker jag har bestämt mig för, jag hoppas bara att tiden räcker till för den har ju en tendens att ta slut innan jag ens hunnit vakna ibland haha :P

Hopas ni njuter av det fina vädret idag iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0