En mycket bra kväll

Hemma från en mycket bra kväll på jobb och jag kom hem när jag skulle wiho :) anledningen till att jag kanske inte skulle gjort det ärför att vi bytade ju schema tid på kvällarna som jag har nämnt tidigare så vi nu slutar entimme tidigare men har lika många besök så därför blir det lätt att det kan bli över tid men inte idag och det är så skönt att sluta när man ska spe lekt på kvällen. Nog om det, har hunnit med en varm dusch också och snart ska jag ta och krypa ner ska bli underbart att få sova lite :) ett extra plus i kanten är att lägenheten är städad så jag slipper det i morgon eller ja toaletten får jag ta eftersom min man har en tendens att aldrig städa den, fråga mig inte varför men jag hade önskat jag hade svaret på det :p men det är snabbt gjort iaf. Ska allt va lite social med gubben här innan det är säng dags hej på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0