Fick bita igen för att inte lägga mig dubbel av garv

Vakna av att det gick folk nere vid ängen och sjöng "vi har tagit studenten" och tänkte jaha har det redan börjat då hoppas jag att jag kan gå normalt med rocky eftersom han blir rädd för det minsta lilla oväsnet nä vi är ute och går haha :p

Släpade med mig en as trött vovve iallafall, han var ju uppe med André i morse vid 6 tiden och va ute och kissa och fick lite frukost och morgon trött är han sen innan haha :p

Ut kom vi iallafall och jag såg & hörde säkert 15 tjejer komma gåendes och tuta och hade sig, rocky traskade på bakom mig och såg så lycklig ut hahah, han var så nyfiken på dessa människor antagligen för att de gick och sjöng och skrek och bara va glada och när dem tryckte på den där tutan så stannade han till, vände på sig och titta lite halv skumt på vad dem syssla med sen skuttade han vidare vifftande på svansen, det såg så roligt ut och jag fick verkligen bita igen för att inte lägga mig dubbel av garv haha ;) söte lilla locky :)

Frukost har jag fått i mig även om han fick typ allt mitt pålägg och nu blir det bara lugnt framför tvn en stund innan jag ska bege mig ner i stan, jag hoppas verkligen att det inte kommer massa regn men med den turen jag har så lär väl himlen öppna sig när jag går utanför porten ;)

Kommer nog bli en bra dag detta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0