Fotboll och underhållning :)

Fotboll på tv och tro det eller ej men jag slog över till detta efter att jag tittat klart på bring me on och till och med jag tycker det är lite spännande fast jag bara tittar lite då och då typ när grannarna skriker JAAAA eller när hela facebook består utav glädje ord men det vänder ganska fort dock eftersom england gör mål dem också :P

Sitter fortfarande här i min ensamhet och det gör mig faktiskt inte så jätte mycket även om det är lite tråkigt såklart men har ju en tjej som underhåller mig på facebook och därför så blir det inte lika trist, glad jag har någon att prata med annars hade jag dött av tristhet :p haha

Börjar bli hungrig nu igen, chicken nuggets mättade visst inte så mkt och André verkar ju dröjja då jag bad han handla med sig chips och popkorn till mig så när han dyker upp lär jag väl ha krypt ner under täcket antar jag :)

Ska slänga i mig en macka nu iallafall ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0