Fredaaaag !!

Yeeh fredag idag, så underbart men dock så jobbar jag hela helgen så känner inte direkt av helgen men något ska vi nog kunna hitta på ändån :)
Hade en kort dag idag på jobb, 7-11 och det var lagom för min del idag eftersom jag var helt slut efter den rundan jag hade plus detta klibbiga väder, usch !
 
Var skönt att få komma hem och hoppa in i duschen, skulle egentligen till Väla men jag hoppar över det, känner inte mig så pepp på att åka ut där direkt, synd att det ibland inte alls bli som man hade tänkt sig men men det kommer fler dagar..
 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på istället, regnar gör det med vilket är skit tråkigt såklart, hade egentligen kunnat stanna kvar på jobb några timmar extra för då hade jag haft fullt upp men det är rätt skönt att göra ingenting också :)
 
I eftermiddag blir det iallafall ett besök hemma hos Mamma och Jonny, de ville bjuda på pizza men vi tacka nej då vi åt det igår, kan ju bli lite tjatigt annars haha :) Jag hoppas även att det inte är sånt här väder i morgon då jag vill till jonstorps marknad, kanske skulle man skaffa sig ett par gummistövlar då kan man traska på över allt :)hihi.
 
ajja nä nu ska jag surfa runt lite och se om jag hittar nått kul :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0