gamla inlägg

Försökte logga in här med appen precis som jag brukar men inte funka det inte, loggar in här och de har ändrat typ allting och jag fattar ingenting men någonting som var skoj var att gamla kommentarer kom upp och där var en som jag helt hade missat eller som jag iallafall inte kommer ihåg att jag fått och guuud vad det värmde i mitt hjärta :) inlägget "en dag ur mitt liv" som jag skrev förra året satt jag och läste igenom där just denna kommentaren fanns och tårarna börja rinna direkt, hade nästan glömt att jag skrivit detta och jag fattar inte hur jag lyckades skriva det heller.

Låter nog detta va såhär över dagen iallafall och sen kanske bytar tillbaka för detta verka mer krångligt än bra.



Fyfan vilken jäkla natt det har varit, har mest vridit och vänt på mig, hostat värre än jag gjort innan och mitt öra har täppt igen sig, jag vill bara bli frisk nu, känns bara som det blir värre hela tiden, hur ska jag hinna bli frisk till helgen ?! :(

Ska få i mig lite frukost nu iallafall och jag hoppas verkligen att jag piggnar till under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0