glass i stora lass

Glass i stora lass, hjälper mot halsen och hostan. Jag har numera blivit döv på mitt högra öra, jätte kul! känns som jag sitter i en bubbla för mig själv, fantastiskt!

Ja jag är så trött på detta skitet så det finns inte, jag vill vara pigg och va ute och hitta på en massa saker.
I morgon är det fredag och jag lär väl må såhär då också så det får bli en hemmakväll för mig själv eftersom André ska på invigningen på hans pappas jobb vilket jag också hade velat få lite gott att dricka och god grill buffe men istället får jag sitta här hemma framför tvn men det går lika bra det :)

Nu ska jag fortsätta äta min päronsplitt hej på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0