Håller tummarna

Eftermiddagen spenderade jag med Sarah och kimbo på väla och precis som jag skrev innan handlade jag ingenting (!) hitta dock ett par vita jeans men får nog fundera lite till på de där :p

Tog en fika under tiden vi var där så en cola och kanelbulle va vad jag handlade haha :)

En mycket trevlig dag med mina söta pluttisar :)

Andre kom hem och vi körde en sväng och nu håller jag på med vår middag , får bli kyckling pommes och bea sås mums mums och till efterätt kör vi på lite chips framför sista avsnittet av hemma fruarna :( usch allting bara tar slut hela tiden, skit tråkigt speciellt när man inte kan vara ute och göra något direkt men men ..

Hoppas även på att skattepengarna dimper in på kontot denna veckan, 7-8 juni stod det att dem skulle komma så jag håller tummarna för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0