jobb, jobb, jobb

Idag var jag uppe med tuppen för att tvätta eftersom jag bara är ledig i morgon så tänkte jag att då ska jag banne mig vara ledig och därför boka jag tvätt tid innan jag ska till jobb oh sova fik jag göra mellan varven ner i källaren :)
JAg hoppas verkligen denna kvällen blir bra inte alls som igår, stressigt som bara den men samtidigt är det skönt med lite variation så dagarna inte ser likadana ut :)
 
Innan jag ska iväg så ska jag njuta i soffan ett tag för jag kan ju säga att jag är lite trött ändån men det går väl över och som sagt i morgon är jag ledig så då kan jag sova lite men dock inte för länge då jag har lite saker att göra, får ju passa på för sen är det jobb heeeela helgen.
 
Har inte så mkt att skriva om här för tillfället och det är inte så konstigt när det inte händer mycket mer än sova, äta jobba typ men det blir väl lite ändring på det snart tror jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0