Kakmonster

Efter middagen så tog vi på oss och åkte ut till Media markt för att införskaffa oss en micro men eftersom servicen sög så sket vi i det där och åkte till netonet istället men där var inte mycket direkt så vi får helt enkelt leta vidare ett tag till inte så brått direkt och det är skönt :)
Den andra hänger kvar ett tag till hoppas jag.

Blev så gudar trött i bilen så ögonen höll på att åka igen, längesen jag var så trött faktiskt så åkte inom Coop för jag var kaksugen antagligen för min kropp behövde lite socker i kroppen och gott som sören va det med kakor som alltid, kommer nog alltid va ett litet kakmonster haha :)



Jag börjar bli lite trött på blogg.se faktiskt och jag tror inte jag är ensam om den saken, är trött på att det aldrig funkar som det ska helt och hållet.
Jag var jätte nöjd med appen men sen de ändrade hela blogg.se så har den slutat fungera och det är lite irriterande då jag för det mest bloggar från telefonen vilket då resulterar i att jag inte orkar gå in på datan och skriva varje gång, trist!

Frågan är om man ska byta portal eller vad man ska göra, känns  lite sisådär eftersom jag haft denna bloggen lääänge nu ska man kanske hålla ut ett tag till och hoppas att de har förbättrad appen lite till och att den sen verkligen fungerar det är värt att fundera på iallafall!


Ska fortsätta njuta av mina kakor framför en film innan det är sängdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0