Kan jag klara det på 2 dagar?

Onsdag idag, dagarna bara rullar på lite för snabbt just nu eftersom jag gärna vill bli frisk innan helgen men det tror jag inte kommer att hända.
Yra runder här hemma i morse och mådde bara piss, ringde och sjuka mig på jobb första gången sen jag började där och det kändes som det alltid känns förjävligt, det är nog något som jag hatar att göra för även om jag mår skit dåligt så får jag sån ångest efteråt och det är riktigt jobbigt faktiskt men men nu är det som det är iaf..

Det blir verkligen vila hela denna dagen och i morgon så förhoppningsvis om min kropp vill som jag vill så är jag lite piggare och friskare till fredag, 2 dagar det borde man väl ändå klara det på?!

Nu ska jag fortsätta med det jag är bäst på just nu, titta på tv och halv sova o soffan, kul liv :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0