Kom igen nu!!!

Godmorgon!

Ena dagen mår man bättre andra mår man sämre, kom igen nu jag vil bli frisk!
Natten har väl inte heller varit den bästa eller morgonen kanske jag ska säga, vakna först av Andrés klocka på mobilen ringde ute i hallen sen höll han ett himla liv med snarkningar och allt annat skit han höll på med :p känner att jag lätt hade kunnat sovit några timmar till om inget annat hade jag nog behövt det iallafall.

Ska ta och hoppa in i en dusch snart så kanske jag piggnar till lite sen ska jag faktiskt bege mig ut till mamma, skulle egentligen med dem på fest i folkets park i billesholm, en privat fest då alltså :p haha men jag tror jag skippar det, kör de dit sen kör jag hem tror jag :)

Annars lär denna dagen inte bestå utav något annat än att ta det lugnt och hoppas på att detta skitet försvinner.

Ska allt ta och sätta fart på denna dagen nu, ha en underbar lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0