Lär hända lite saker då

Vad har alla människor gjort idag? joo de har varit på Ikea tillsammans med oss, jösses med folk där var men ändå gick det hyffsat snabbt och med oss fick vi en köksö att ha som typ förvaringsbänk eller vad man ska säga i köket, hade ett litet bord där innan men det var mest skit som samlades där så är väldigt nöjd med vårt köp och det passade perfekt där :)

Har nyss ätit vår middag och nu ligger vi i varsin hörna utav soffan och bara har det för himla skönt :) blir bara en hemma kväll idag eftersom vi båda ska upp tidigt i morgon.
Sitter även och planerar lite inköp som vi vill göra men det är ju inte billigt direkt så därför får man prioritera lite och ta lite då och då helt enkelt eftersom vi inte är miljonärer.
Hade även tänkt jag skulle planera lite på vår stockholms resa i augusti, eftersom vi är där för bröllop så tänkte vi ju även stanna några dagar extra och ha lite mini semester där, alltså lär det gå några tusen lappar även där, så tänkte jag skulle hitta ett hotell inne i stockholm, nära till stan och sådär så får väl se vad jag hittar för något kul.
Helgen innan vi ska till huvudstaden så blir det en tripp till Göteborg och Liseberg men den gången bjuder mamma oss eftersom de ska på konsert den dagen i Göteborg så eftersom vi kör dem dit så va hon så snäll och bjöd oss på detta och den dagen lär det nog även hända lite andra saker men dem håller jag lite på ett tag till hihi :)

Älskar verkligen att sitta och planera och ha mig även om det nästan är roligare om det är spontant men det kan de inte bli alltid eller hur ? :)

Nu ska jag fortsätta med mitt, ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

PORRE HELENA! hahaha super!!!! :)

2012-06-17 @ 20:02:30
URL: http://saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

visst blev dom?? hihi :) ja men boka tid dåå porre!! :)

2012-06-17 @ 20:08:28
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0