Lite nytt här hemma :)

Idag har jag sett något som jag ALDRIG har sett förut, REGN!!! jag är så less på detta skit väder så det finns inte att det aldrig kan ta slut. Idag blev det en runda till xxxlutz i Malmö och jösses med folk där var och utrensat som bara den men inte så konstigt då rean började idag och priserna var ordentligt nersatta men vi hitta ing ting som vi gilla riktigt så vi åkte till Ikea istället och där var lika mycket folk där men de flesta va nog på väla och tur vi inte skulle in där då :) iallafall så köpte vi oss en ny matta som vi spanat på ett tag och den passa perfekt här hemma så nu får kossemattan flytta ut till den dagen vi får större boende då jag vill ha fram den igen. Och som vanligt när man har köpt något nytt till hemmet så blir vi så sugna på att ändra om här hemma också men tyvärr så kan vi inte göra det direkt då vi inte har så mkt vi kan flytta på för då hade det bara sett dumt ut och det vill man ju inte så det får va som det är :) Ikväll blir det bara mys framför en bra film känns inte som det finns så mycket annat att göra precis och det är himla skönt att bara vara hemma med :) Jobb i morgonbitti igen, en tuff vecka framför mig men det ska nog gå bra ändå skönt att veta att dagarna går snabbt iallafall. Nä kära vänner ha en bra söndag kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0