Lördag

Har hunnit med att jobba några få timmar men det är bättre än inget och på helgen är man ju gärna ledig och då gör det inte så mkt att jobba 7-11 direkt, bara skönt att få komma igång lite även om jag var röv trött i morse.

Har hunnit med frukost och en dusch sen jag kom hem och nu är det bara kläder som ska på och sen beger vi oss till väla och sällskap får vi, sara och Rickard ska bli riktigt roligt faktiskt :)

Först måste jag tillbaka till jobb då Jobb telefonen följde med mig hem, tänker intr ens att jag har den i byx fickan eftersom jag är så van vid det nu dådet är lätt att glöms bort, tur det inte är så långt dit iaf!

Vad som mer händer denna lördag det vet jag inte vi får ta det som det kommer helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0