Massa folk och skit

Har landat gott i soffan efter en dag med full fart och fläckt, först var det jobb till klockan två och sen bara hem och byta om och köra ut till Jonstorps marknad, där fanns där inte mycket mer än en massa folk och skit typ så vart inget roligt alls faktiskt, åkte till maxi och handla lite och sen hem och gör a middag :)
 
Händer väl inte så mycket mer än myskväll här hemma skulle jag tro, ska ju upp tidigt i morgon också, puh hade varit skönt att slippa och få ligga och dra sig i sängen istället, hatar att gå upp när André ligger kvar och sover man tappar liksom lite nergi bara för att man själv också vill ha det gott men då får jag nog byta jobb ifall jag ska vara ledig på helgerna och det vill jag inte och det är faktiskt inte så farligt heller så jag står ut ;)
 
Jag hoppas faktiskt på ett riktigt regn och åsk väder ikvälll/natt för då sover jag som en gud och sen när jag vaknar kan det allt vara lika fint väder som det har varit idag , hoppas jag får min vilja igenom :)
 
Ska fortsätta med min kväll nu tjohej !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0