Min dag !

Det blev blomster affären med mormor för att beställa ännu en bukett till en begravning, vidare till engelbrektsboden för att hon skulle kolla lite kläder och tillslut hamna vi på plantagen för att köpa lite blommor till mammsen, en bra dag alltså :) va skönt att få komma hem till värmen sen kan jag säga.

Blev lite fix med min bil när andre kom hem, inget fel men lite som behövdes kollas igenom så nu är det gjort och det är bara att tuta och köra som vanligt.


Köpte med mig lite kakor, ballerina kladdkaka och ballerina marängswisch får se om den sist nämnda är något :) blir lite mys framför tvn innan sängen kallar är trotts allt jobb som gäller för min del i morgonbitti.

Ha en underbar kväll i detta höst väder fast det är 1 juni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0