Min lediga dag :)

Min lediga dag och det är sol, hur underbart r inte det ?? :)
Helt fantastiskt faktiskt.
Självklart så vaknade jag hur tidigt som helst men lyckades ändå somna om lite till, skönt var det kan jag säga för gårdagen på jobb blev otroligt stressig den med, helt klar bättre än i tisdags men ändå inte normalt att man ska behöva stressa röven av sig men det får man ta ibland iallafall och jag kan säga såhär jag längtar inte till nästa gång jag jobbar kväll iaf inte just nu.
 
Det fick även bli en runda till Mormor och hälsa på, för engångs skull så vart hon hemma när jag var ledig, tur man har ibland men det är skönt att veta att hon är ute och hittar på en massa saker och i helgen var det tydligen marknad både i Jonstorp och i Åstorp så funderar nästan på om vi skulle tatt och åkt till Jonstorp, var där förra året och då var det rätt mysigt faktiskt men vi får se beror ju helt klar på vädret också såklart, alltid trevligare med sol :)
 
Är hemma igen och sitter här och har det lugnt och skönt för mig själv, växlar med att sitta lite på balkongen och lite i soffan då jag inte tycker der är så jätte varmt ute men ändå är det skönt en stund. När André kommer hem blir det en sväng ner till stan, de har extra öppet idag mellan 18-20, var hundra år sedan jag vart där iallafall och tittade i affärer så ska blir riktigt roligt faktiskt :)
 
Fredag imorgon igen, veckorna går snabbt tycker jag och jag hinner knappt med iheller, i morgon slutar jag redan 11 på förmiddagen, rätt skönt faktiskt då jag har hela dagen på mig att göra en massa, kan till och med åka hem och sova lite men det har jag inte tid med i morgon då jag har en date med Sara, var ju några veckor sedan vi sågs nu men inte så konstigt när vi båda jobbar inom vården och schemat vi har ser inte likadant ut direkt så blir lätt så då tråkigt nog men i morgon ska jag äntligen få se hennes söta ansikte :)
 
Ska fortsätta att njuta av min Redbull och bara ha det skönt, hörs när vi hörs hej hopp :)
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

När börjar de i Åstorp? :)

2012-06-28 @ 17:18:47
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0