Nu kör vi igen !!

Idag kör vi på en goe middag, ny potatis, fisk och dillsås :) ska bli svin gott för just nu är jag vrål hungrig så skulle kunna äta en hel älg ;)

Jobb på onsdag som gäller ska bli bajs att jobba en dag iallafall :) har varit en massa annat nu några dagar som gjort att jag varit tvungen att tacka nej men nu kör vi på igen :)

Snart kommer mannen hem och då ska jag ta mig ett snack med honom angående min bil eftersom det är han som får hjälpa mig, den ska städas tvättas och poleras och det sist nämnda får han göra :) säljer den med en tår i ögat faktiskt eftersom jag tycker om den och det har varit en bra bil men nu är det dags för något me lite fler hästar under huven och lite större :) frågan är bara hur jag löser det till och från jobb, cykel kanske ?! Ajja det tar vi sen :) hihi!

Nu ska jag fortsätta med min matlagning så jag kan göda min gubbe haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0