Nya naglar & ny frisyr

Då vart man själv igen och det suger fett mycket, hade så gärna velat följa med men icke så nicke och jag lär säkert sova när han kommer hem igen, får roa mig framför tv och data som jag ALDRIG gör !! :(

Det är väl bara att gilla läget helt enkelt, längtar till i morgon då jag förhoppningsvis mår mycket mycket bättre så jag också kan få vara ute och ha kul :)

Jag är även riktigt sugen på att fixa till mina naglar igen, var ju år och dar sen jag hade förlängning på dem och det beror väl mer på mitt jobb då man inte får ha sånt men det verkar inte riktigt vara så där jag är idag eftersom många andra har det dock vill jag inte ha något extremt och inte allt för långa, kanske vanlig franskmanikyr med något glitter på men sen är frågan vart man ska gå någonstans vill ju gärna gå till någon som kan sitt jobb och där det är värt pengarna och verkligen håller, har någon något tips på vart man kan gå så hojta gärna till :)






Måste även ta tag i att ringa till min frisör så jag kan fåhåret snyggt och fint igen, älskar att gå till frisören, har alltid gjort det finns nog inget bättre än när det pillar en i håret, kammar, stylar osv. :) och för engångs skull så accepterar jag mitt korta hår även om jag saknar mitt långa och hade mer än gärna fått tillbaka det men det får bli ett senare projekt tror jag ;)




Kommentarer
Postat av: Sarah

Min syster gör naglar & är jätte duktig :) är du intresserad kan du få hennes nummer :) kram

Svar: Jaså, var finns hon någonstans ? ;)
Heeleena ☆

2012-06-15 @ 19:29:59
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Hon har en liten nagelstudio hemma hos sig på västergård inne i Helsingborg :)

Svar: Okej :) nära & bra ju, är hon dyr? har du inga bilder på något hon gjort? jag måste dock fråga vem av dina systrar :p ?
Heeleena ☆

2012-06-15 @ 19:43:39
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Nä, hon tar 250 :) hmmm, Jaa jo. Prova gå in på hennes Facebook tror inte hon har sån privat. Charlotte Johannesson heter hon. Annars skriv så ska jag fixa bilder :) känner du ngn av mina systrar eller? Eftersom du skrev så :p haha

Svar: Det var ju billigt, ska gå in och kolla ifall där finns någon bild ;) njae, känner gör jag inte men Louise vet jag ju vem det är :p
Heeleena ☆

2012-06-15 @ 19:51:51
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Gick de o kolla hennes bilder? :) jaha okej ja Louise Louise Louise ;p

Svar: Ja det gick men jag blev inte riktigt klok på om det var någon annan som hade gjort på henne eller om det är hon som gjort dem :p
Heeleena ☆

2012-06-15 @ 20:06:34
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Jo, kolla du på mappen "mobil uppladdningar" och "foto på Charlotte" ?? :)

2012-06-15 @ 20:34:29
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0