Pigg som en lärka när jag landar på kudden

Efter en halv timmes väntan i telefon kö slängde jag på luren, palla inte vänta så gör ett nytt försök i morgon och hoppas på bättre lycka. Vi fick lite mat i magen men jag var så slut så fick knappt ner något, la mig i sängen en stund och sen tog vi på oss och körde till Höganäs var riktigt skönt att få komma iväg lite trotts tröttheten men den försvann på vägen faktiskt :) Dock är jag seg som Sören så det blir en tidig kväll typ snart ska jag krypa ner tänkte jag och jag hoppas intr det blir som andra gånget att jag blir pigg som en lärka när jag landat på kudden :) 2 & 1/2 men på tv ett tag till sen säger jag natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0