Sjuk ?!

Trevligt att jag vaknade vid 6 tiden i morse och mådde skit, upp och slängde i mig host medicin och Alvedon och sen kröp jag ner under täcket igen dock var jag rätt pigg men mådde som en kratta och därför passa det bäst att krypa ner igen.

Gick upp för en halv timme sen och mår väl lite bättre men frågan är om jag klara av att jobba i morgon, nog typiskt att bli sjuk nu liksom har även tusen saker i helgen :/ as tråkigt är det !

Jag får väl se hur det blir om någon timme eller så annars får jag ju lufta luren helt enkelt.

Jösses vad jag har drömt konstiga saker jag brukar i och för sig göra det rätt ofta men detta är så det blir kaos i mitt huvud :/ blörk!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Krya på dej Bettan, hoppas du blir bättre snart :)

2012-06-12 @ 14:21:22
URL: http://saarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0