Skönt att va tillbaka

Igår kväll när vi gick och la oss så var jag inte ett dugg trött men var ju tvungen att sova eftersom klockan ringde halv 6 i morse så har sovit lite halv dåligt men var ändå otroligt pigg i morse kanske kan bero på att solen strålade in i lägenheten :)


Denna dagen har verkligen gått snabbt och det var riktigt roligt att vara tillbaka på jobb och kul att se lite nya ansikten där också:) Hade hoppats på att solen skulle stanna framme nu när jag väl är hemma så man kunde solat lite men ser inte ut att bli så mycket utav det eftetsom det nu regnar IGEN, bara massa regn regn regn men det är väl så svensk sommar är nu förtiden.

Är ottoligt trött i mina fötter och det är inte så konstigt för så här mycket har jag inte gått på en hel vecka liksom, skönt att vara igång igen :)
Ska gotta mig i soffan en timme innan det är dags att påbörja middagen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0