Sol och bad semester

Godmorgon :)

För en gångs skull så har jag inte krypt ner under täcket efter att varit i tvättstugan första rundan även om jag inte vaknat till liv riktigt än så vet jag att det blir vara värre ifall jag somnar om, ingen morgon människa här inte!

Har iallafall fått bäddat rent så det kommer bli extra skönt att gå och lägga sig ikväll, tvättat upp lite saker som är handtvätt och nu ska jag bara få i mig en macka innan jag ska ner i källaren igen.

Är duktigt trött på detta skit väder nu, vill ha sommar, sol och varmt inte regnigt jäkla höst väder. En sol och bad semester nu hade inte suttit fel!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svensk härlig sommar =}

2012-06-05 @ 08:52:11
URL: http://saarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0