Söndag

Hej hopp :)

När jag vakna idag så förväntade jag mig att André satt i soffan framför tvn efersom han inte låg kvar sidan om mig men det gjorde han inte, va tomt över allt och hans skor var borta, kände mig lite ensam där ett tag men sen såg jag lappen och han va tillbaka efter en timme haha :)

Snart ska vi iväg och handla lite och även till Ikea om vi orkar med det vill säga, det tar sin lilla tid innan jag har vaknat till liv och hostat, snötit mig och allt det där så i morgonen så får jag nog allt gå upp lite tidigare än vad jag brukar för att hinna må någorlunda bra innan det bär av till jobb :)

Men nu måste jag göra mig klar iallafall så ha en toppen dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0