Ta dagen som den kommer :)

Det slutade med att vi gjorde oss klara och bestämde oss för att vi skulle följa med ut till Folkets park i Billesholm för att gå på festen och jag är glad för att vi gjorde det, första gången jag är utanför dörren oh träffar folk sen i måndags så det var riktigt skoj faktiskt, fick go mat och sen var det dags för lite lekar där imellan, orken tog slut ganska så snabbt och jag blev svin trött så vi beslöt oss för att åka hem redan vid 10 tiden så nu sitter vi här hemma i vår goe soffa med lite gotte (som vanligt haha :p) .

Nä men det är skönt att vara hemma igen och det var en trevlig kväll även om den inte varade sålänge för vår del och sen fattar jag inte detta, de senaste gångerna vi har varit iväg så har det slutat med att vi får stressa in i det sista för att bli färdiga och idag tyckte jag att jag börja i god tid men samma sak igen, stress stress stress så nästa gång vi ska någonstans så ska jag allt starta 3 timmar innan så kanske jag är klar i tid haha :p

Känns skönt att va på benen igen så i morgon får vi nog allt ta och åka och handla lite som behövs så det är gjort för i veckan lär det säkert inte hinnas med, lär va trött som bara den efter jobb eftersom det var ett tag sen jag jobbade nu ju och sen är det massa annat jag har i tanken också som ska hinnas med men jag tar en dag i taget det blir bäst så :)

Ska titta klart på filmen på tv och sen krypa ner under täcket :)



fick träffa min lille kise idag också :) saknar faktiskt henne riktigt mycket, saknar att ha någon som väntar på en när man kommer hem, som kommer och stryker sig mot ens ben eller sitter och jamar utan för ens dörr, saknar att hon tar upp hela sängen när hon sover och saknar när hon nosar en i huvudet tidigt på morgonen, åhh hade varit så mysigt om hon var här oss lill matte :) men hon har det bäst ute hos mamma där hon kan springa ut och in hela tiden och där hon är uppväxt och trivs :) min lille kissemjau det får nog bli en tripp ut där snart igen så jag får klia henne under hakan lite :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du fått porre o chips nu? ;) haha

2012-06-17 @ 00:11:31
URL: http://Saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

woho ostbollar också? haha :) hitta ett packet porre i skafferiet innan och du var de första jag tänkte på - AH, Helena! hahaha. :) ser jag dig ute på stan vet jag ju vad min första tanke lär vara :p

2012-06-17 @ 19:10:41
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0