Tack för en mycket bra kväll!

Igår blev det midsommar firande hemma hos Sarah, Martin & kimbo tillsammans med Malin och matte, det bjöds på grillat, sill och potatis och till efterätt blev det jordgubbstårta ochdet var suveränt gott ;) så det där med att plocka fram lite ost och kex när vi kom hem blev det inget av då vi var mätta och belåtna. Det var en mycket trevlig kväll så det tackar vi så mycket för :) Idag vakna jag och kände mig riktigt utvilad så skönt att sova tills man vaknar utan någon klocka ställd men vad ska vi nu hitta på idag då?? Det är en bra fråga, det mesta har ju stängt och det kanske är just därför som jag är extra rastlös just för att man vet att det är så men någonting måste vi hitta på annars lär jag verkligen få myror i brallan ;) Längtar till ikväll också då det blir lite god midsommar mat här hemma idag en massa gott har vi handlat hem och jag ser fram emot att få njuta av det :) Vi hörs när vi hörs hej hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0