Telefonkö!!

I morse när klockan ringde så vill e jag inte alls kliva upp men var ju tvungen till det så på med kläderna och iväg till jobb och nu är jag hemma igen, en mkt bra dag må jag säga :)
Sitter just nu i telefonkö till kommunal , jag har plats 1 men har suttit ovh väntat i 10 minuter undra om de gick på kaffe, sjukt drygt iallafall hatar att behöva sitta i sånna här köer.
 
Sjukt trisst väder har det också varit men jag klarade mig från regnet iallafall det vr bara lite nu på eftermiddagen och då skulle jag ändå hem snart så spela inte så stor roll precis, i morgon jobbar jag kväll härligt med sovmorgon kan jag säga :) känner att jag behlver det fast jag lär nog sova gott i natt vilket fall som men några timmar extra skadar aldrig.
 
så fort jag blir klar med mitt samtal så ska jag slänga in lasagnen i ugnen, ska bli riktigt gott även om jag inte gör den själv men det är just sånna här dagar då man är lite extra trött som det är skönt att ha något man bara kan kasta in och det sköter sig själv :) är så hungrig så längtar redan!
 
Nä nu ska jag ta tag i min telefon innan jag får nackspärr och hoppas på att någon svarar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0