Tid

Det är dags att köra till jobb om tio minuter och jag känner att jag inte hunnit med något alls idag förr börja jag inte för än halv 4 så då kan ni säkert förstå att tiden bara sprungit iväg, rätt tråkigt egentligen men jag slutar ju redan klockan tio så det är ju positivt iallafall.

Har försökt få upp våra tavlor men det funkar ju inte så nu har jag lämnat över den uppgiften till andre istället.

Köpte en keso mellanmål för några dagar sedan och öppna den idag, fy för vad äckligt usch ! Slängde den direkt och öppna min kesella rabarber istället samma sak där det såg inte alls god ut så den åkte i sop tunnan den med så jag får klara mig utan mat till klockan 6 helt enkelt !

Dags att byta om så man hinner i tid, hej på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0