Tidig morgon

Igår kväll gick vi och la oss klockan tio det har inte hänt på jag vet inte hur länge men skönt va det och jag slockna lika snabbt som jag la huvudet på kudden det resulterade även i att jag vakna tidigt i morse, slog upp ögonen redan halv 7 men stängde de lika snabbt och fick upp de vid 9 och låg och drog mig ett tag, råkade titta upp mot väggen och får syn på en jätte spindel så tog det som stod närmst och mosa den så blir det regn är det mitt fel ;) Fått i mig lite frukost/lunch så jag är mätt tills jag ska till jobb har två kvällar framför mig nu innan jag är ledig en dag och den dagen ska jag allt ta vara på ;) Har lite o fixa med här hemma nu innan det är tid att bege sig ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0