Trodde jag

 

Jag trodde vrkligen att jag skulle bli frisk på 2 dagar, skulle inte tro det va  :(
Hade kunnat bäddat ner mig under täcket igen och sova några timmar men jag orkar inte ha fler nätter där jag inte kan sova, mina drömmar är helt knas också och i natt visste jag knappt om jag sov eller va vaken, va yr i pottan om man säger så, kanske har jag stoppat i mig lite mycket saker men dock står det inget om att man inte kan ta detta samtidigt hostmedicin, echinagard och alvedon..

Ser ut som att min helg kommer att bestå utav att ligga på soffan, ap tråkigt och jag hade hellre gjor det som står på vårt schema såklart!

På måndag går jag på mitt schema, låt mig bli frisk tills dess iallafall!!



En väldigt gammal bild från när Sarah fyllde år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0