Underbart väder på min lediga dag :)

Vilket underbart väder på min lediga dag det gillas skarpt:) hoppas att solen är här för att stanna nu så vi kan få lite ordentlig sommar :) Har förberett för tvätt tiden klockan fem men egentligen har jag ingen lust till det alls men måste man så måste man annars har jag inte gjort mycket mer än suttit ute på balkongen men jag är inte så duktig på att sola sitter där fem minuter sen blir jag rastlös och varm så kan inte sitta still hade varit bättre om man kunde badat också så man fick svalka sig lite men tyvärr får inte poolen plats på balkongen haha :p Ska ut och njuta lite till nu ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0